Velkommen Anonymous

Jeg opgiver

Jeg opgiver

Indlægaf Zanne » lør 8. dec 2012, 22:40

Oprigtigt, jeg gider ikke mere.

Jeg lukker tærten, sådan at der fremover kun kan læses herinde, af de godkendte brugere. Ren diktatorstil, det er vi helt enige om, men det må vi så justere ind, blandt de brugere, der vælger at fortsætte skriblerierne.

For mig er det en bet - det indrømmer jeg gerne, men jeg orker simpelthen ikke al den fnidder der foregår, længere. Og jeg ved, at jeg bestemt ikke er den eneste, der har det sådan.

Reglerne for et lukket tærten fastsætter vi sammen. Men at tro, at man bliver lukket ind på sine blå øjne, eller med en fiktiv hokus-pokus mail, det er ren idioti. Det bliver rigtig sammenspist, for de få brugere, der vil Tærten. Nye brugere må vi godkende hen ad vejen samtidig, om sådanne skulle ønske at komme ind.

Og så er det ellers op til enhver at grine af det, gøre nar eller gå med. Så langt rækker åbenheden dog alligevel.

For en god ordens skyld, så fortsætter jeg som kagekone, TinaU dropper titlen som kagekone efter eget ønske. Men hun fortsætter som admin, indtil vi finder en anden klog, der kan påtage sig opgaven. Det er nødvendigt, da teknikken er lukket ukendt land for mig.

Endnu en ting - denne beslutning er taget helt egenhændigt. Der er ingen af de nuværende brugere, der har været inddraget i beslutningen, men som tingene foregår lige nu, er der vist heller ikke mange tilbage af dem. Så dermed sagt - det er ganske unødvendigt at give andre end mig skylden, for det der kommer til at ske.
Hvor er det fantastisk, at ingen behøver at vente et øjeblik på at gøre verden til et bedre sted :thumps:
Zanne

Tilbage til Velkommen til Tærten