Velkommen Anonymous

Velkomst

Velkomst

Indlægaf Kagekonen » man 8. feb 2010, 20:54

Velkommen til Tærten.dk

Tærten.dk er stedet, hvor vi har lagt grunddejen. Som bruger bestemmer du selv fyldet. Det eneste forbehold der er, er at nedgørelse og chikane af personer ikke accepteres.

Enhver, der mener sig i stand til at holde sine debatindlæg indenfor lovens rammer og Tærtens retningslinier skal være velkommen.

Holdet bag Tærten.dk fjerner kun indlæg, der er i strid med dansk straffelov. Herunder gælder også lov om ophavsret til billeder og tekst. Derudover vil indlæg og kommentarer, der udelukkende har til formål at nedgøre og chikanere, medføre sletning og udelukkelse af skribenten fra Tærten.
Signaturer, der udelukkende har til formål at nedgøre og chikanere, medfører sletning og udelukkelse af skribenten fra Tærten.dk.

Offentliggørelse af privat karakter, feks cpr-nummer, fulde navn, adresse og lignende vil blive slettet og medfører udelukkelse af Tærten.dk, såfremt brugeren der føler sig ramt af chikane eller offentliggørelse af oplysninger af privat karakter, henvender sig til en kagekone.

Skulle der ske en fejl eller nogle har brug for at komme i kontakt med en af Kagekonerne, kan de kontaktes pr telefon.
Kagekonen

Velkomst

Indlægaf Illum » ons 28. dec 2016, 10:31

Zanne har inviteret mig ind som sparingspartner, det har jeg takket ja til.

Det er jo slet ikke sikkert der er brug for mig, men nu er jeg her så også i denne funktion.
Illum

Tilbage til Velkommen til Tærten